其實 佛不是佛 你也不是你

Keleti Utazás 東遊記

Keleti Utazás 東遊記

Mozog!!!!

2010. február 28. - Ailaoshi

Febr.26.

Ma reggel kaptam egy kis ízelítőt egy helyi sajátossábgól, volt egy kis földrengés. Éppen a földön üldögéltem, meditáltam, amikor egyszercsak elkezdett alattam keresztbe ide-oda mozogni a föld. Csak úgy finoman hintázott, aztán elkezdett zörögni a szobában ez-az. Végül a nyitott szekrényajtó-szárnyak is kisebb táncba kezdtek, és diszkréten recsegtek hozzá. Nem tartott túl sokáig, és nem volt igazán nagy durranás. Szívesen megnéztem volna egy izgalmasabbat. Én azért valahogy nem bánom, hogy nem volt erősebb, amúgy is utálok földrengésre ébredni. Most nem is a mozgás keltett fel, hanem az ajtók-ablakok-mindenfélék zörgése. Aztán a szokásos teraszon napozással folytatódott a program, majd Esztivel elmentünk az állatkertbe. Hát az valami gyönyörű! Ha állatok nem is lennének benne, akkor is csodaszép, egy hegyoldalban van, telenőve sűrű, hatalmas levelű dzsungelszerű növényekkel. Láttam olyan fát is, ami fogalmam sincs, hogy hogy alakult ki, a látszik, hogy nagyon öreg, és mintha több lábon állna, több törzse is van, amit a törzshöz hasonlóan vastag ágak kötnek össze, de hogy melyik melyikből nőtt ki, hát ki nem lehet találni.

From febr26

Nagyon szépen van megcsinálva minden, gondozott, rendezett, és a rengeteg különleges növény meg a párás meleg, meg az ehhez tartozó különös illat nagyon varázslatos. Az állatok nagyjából úgy vannak itt is, mint máshol, csak valószínűleg sokkal kellemesebb nekik ez a környezet. A legjobb fej a pancsoló tigris volt.

From febr26

Meg a hasát vakargató gorilla, meg a deszkát dobáló majom, meg a büfénél a kulyeráló madár. Mivel nagyon meleg volt,kénytelenk voltunk enni egy jókora adag finom fagyit.

From febr26

Aztán tettem egy bátorságpróbát, beültem a viziló szájába.

From febr26

Kellemesen elbóklásztunk-nézelődtünk, jól elment az idő. Hazafelé egy magasan futó metróval jöttünk először, amiben nincs vezető, úgyhogy oda is ültünk a helyére.

From febr26

Érdekes volt onnan nézni az utat. A hagyományos metróval folytattuk, az már nem volt annyira kellemes, kifogtuk a délutáni csúcsforgalmat, úgyhogy ezt is kipróbáltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://yizichen.blog.hu/api/trackback/id/tr961796288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása