其實 佛不是佛 你也不是你

Keleti Utazás 東遊記

Keleti Utazás 東遊記

most már hivatalos

2012. június 26. - Ailaoshi

A záróvizsgám július kilencedikén lesz. 
Sikeresen abszolváltam a profokkal való kapcsolatfelvétel, a vázlat kinyomtatása, majd újbóli kinyomtatása (mivel senki nem mondta nekem, hogy milyen formátumúnak kell lennie, egészen addig amíg ki nem nyomtattam két példányban a 124 oldalt), utolsó pillanatban eszközölt változtatások, majd szakadó esőben a vázlatok kiszállítása című feladatokat, nem volt egyszerű. Talán a kedvenc pillanatom az volt, amikor hőn szeretett témavezetőm megjegyezte a kinyomtatott vázlatokat látva, hogy ennek nem így kéne kinéznie (nem kérdeztem meg tőle, hogy mégis KITŐL kellett volna megtudnom, hogy mi az elvárt formátum), és ha már ott volt a kezében, gyorsan átjavított ezt-azt. Többek között a szakdolgozatom címét. Ezen a darabon "dolgozunk" már majdnem két éve, az összes létező adatlapon, adatbázisban az eddigi cím van, mert sosem mondta, hogy nem oké. És akkor most, amikor már a pdf file-kat is elküldtem a másik két profnak, vagyis az utolsó utáni pillanatban, belejavít. Köszi.

Az meg a hab a tortán, hogy az angol címbe is belejavított, így most sajnos úgy fogok majd amerikai egytemeken házalni a szakdogámmal, hogy egyértelműen "angoltalan" angol címe van. Majd magyarázhatom nekik, hogy nem én voltam....

Na mindegy, lényeg hogy zöld út, kilencedikén vizsga. Tipikusan kelti dolog, hogy a felkészülésem része, hogy enni-innivalót biztosítok a tanárok számára a vizsga idejére. Ahogy a tajvaniakat ismerem, ezt a részt véresen komolyan fogják venni, úgyhogy majd valami jobb cuccot kell beszereznem, vagy megkérdeznem a titkárságon, hogy melyik prof mit szeret. Itt kérem ilyeneken (is) múlik az üdvösség.

thesisdraft_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://yizichen.blog.hu/api/trackback/id/tr184612059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása