其實 佛不是佛 你也不是你

Keleti Utazás 東遊記

Keleti Utazás 東遊記

Még egy kis exhibicionizmus

2008. december 04. - Ailaoshi

Végre van egy használható minőségű videofelvételem arról, ahogy táncolunk, persze hogy muszáj megmutogatnom! Azért túl sokat ne várjatok, kis fotógéppel készólt kézből, de legalább mozgókép, bár néha talán kicsit többet is mozog, mint kellene.

November végén volt egy össztáncsoporti összeröffenés Xinzhuban (Kiki ott lakik), és mindenki megmutatta, mit tud. A legtöbben nem is csak egy produkcióban szerepeltek, szóval volt nyüzsgés. Az utolsó héten még engem is berántottak egy másik táncba, aminek köze nincs a hastánchoz, úgyhogy nekem is két jelenésem volt. A másikról is van videó, de azt nem teszem ki, mert a kollegina akit megkértem, hogy vegye fel a táncunkat, olyan ügyesen tette ezt, hogy a négyfős tánccsoportból én vagyok az egyetlen, aki tökéletesen ki van takarva az produkció kilencven százalékában. Amúgy eléggé érdekes kis koreográfia volt, a Japánban divatos (talán a mangák ihlette) szobalány-jelmezben adtuk elő, ami persze nagyon rövidke volt, valamint combfix és tűsarkú dukált hozzá. Ami nagyon érdekes, hogy nekik erről nem az jön le, hogy "na, ebben a szerelésben simán kiállhatnék az út szélére", hanem hogy milyen cukiiiiiii...... hát izé, ízlések és pofonok ugye. Én mindenesetre otthon nem flangálnék ebben a cuccban, a magam ízlése miatt sem, de főként a várható reakciók miatt sem. És akkor még a bokatörés veszélyeiről nem is beszéltünk.

Szóval jöjjön akkor a videjó.... az eleje kicsit lamaradt ugyan, aztán meg az egyik kollegina sajnos elrontja kissé a koreográfiát, de szerencsére utána szépen rendbejön minden.

 

A fellépésünk után én gyorsan vonatra ültem, és visszajöttem Taipeibe. Egy koncertet akartam megnézni, ismerősök játszottak jófajta reggae-t, nem akartam kihagyni. A móka kedvéért pedig a táncos göncömben állítottam be....volt sikere!:)

 

Ja igen! Ugye felismeritek, melyik vagyok én a videón?:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://yizichen.blog.hu/api/trackback/id/tr5804137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danimonka 2008.12.04. 20:12:05

Igen, én felismertelek! Emlékszem amikor segítettél a flamenco-ban Teresztenyén (emlékszem arra is, hogy a flamenco-s "tanár" megkérdezte, hogy tanítalak a lépésekre? Mire én: dehogy! Eszter a tükröm!) :))) Szóval nagyon ügyi vagy! Csak így tovább! (a tűsarkús elég durva lehetett)

Han Shan 2008.12.09. 05:43:55

Eszter, mikor mutatsz be az egyik barátnődnek? :)

Ailaoshi · http://miraculousmandarin.weebly.com/ 2008.12.09. 07:50:23

Ahhoz azt hiszem előbb téged kéne valakinek bemutatnia nekem, aztán beszélhetünk a dologról:)))

anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2008.12.21. 01:11:34

Nagyon-nagyon szuper ez így is :)))
Megismertelek meg a gyerekek is :)
süti beállítások módosítása