其實 佛不是佛 你也不是你

Keleti Utazás 東遊記

Keleti Utazás 東遊記

Meglepetés

2008. november 17. - Ailaoshi

Kellemesen meglepődve tapasztaltam, hogy kedvenc magyar nyelvű Ázsiás portálom az azsia.net felvette a blogomat a  linkjei közé, és most ott virítok én is a sorban. Nem tudom, minek köszönhetem ezt a megtisztelő figyelmet, de mindenképpen örülök neki.

Cserébe egy kis viszontreklám:

Amennyiben friss híreket, érdekességeket, beszámolókat szeretnétek olvasni Ázsiával, illetve ott élő magyarokkal kapcsoltban, akkor kukkantsatok be oda, messze nem csak az én blogom miatt, ihol a link.

Kedvcsinálónak: ezt a pompás chinglish-leletet is az azsianetről szedtem:)

Köszi, Guczó!:)

(vagy akármelyik tréfamester, akitől az ötlet származik)

A bejegyzés trackback címe:

https://yizichen.blog.hu/api/trackback/id/tr3773128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása