其實 佛不是佛 你也不是你

2010. február 25. - Ailaoshi

Febr.23.

Éljen, kitört a nyár!!!!

Ma végre melegre és napsütésre ébredtünk. Olyan tiszta volt az idő, hogy úgy láttuk, ma érdemes felmenni a százegyre. Nagyon jól jártunk vele, most egyáltalán nem volt tömeg, nem kellett sokat várnunk, hogy bejussunk a liftbe, és fönt is kényelmesen lehetett nézelődni, nem volt tömegnyomor, mint az ünnepen. Mielőtt az emberek beszállnak a liftbe, mindenkiről csinálnak egy fotót, mögémontírozzák a tornyot, nappali változatban, és tüzijátékkal is. Aztán amíg a kanyargós sorban várunk a liftre, jó nagy képernyőn megjelennek a készített fotók, úgyhogy jót szórakozhattunk magunkon. Mert persze értelmes fejeket vágtunk. Aki akarja, meg is veheti a képeket, lökött turistáknak való, borsos áron. A lift is nagyon izgalmas dolog, azt képzeljétek el, hogy 37 másodperc alatt repíti fel az embert az ötödikről a nyolcvankilencedikre. Sűrűn lehet közben nyelni meg ásítozni, hogy eltűnjön a füldugó-érzés. Fönt aztán lehet a szájakat tátani. Először egy üvegezett falú csarnokban lehet körbesétálni, nagyon szép onnan a város, folyók, hidak, hegyek. Hogy milyen magasról nézegettünk, arra jellemző, hogy a repülőtérre leszálló és onnan felszálló gépek még bőven alattunk voltak, amikor már vagy még repültek.

From febr21-23

Megpróbáltunk hazaintegetni, de a hegyek eltakarják előlünk pont ezt a részt. Innen még egy kicsit följebb lehet gyalogolni, ott van egy nyitott rész, ott is körbesétáltunk. Védőkerítés gyanánt fémlemezek vannak dominószerűen körberakva, amiknek hogyha fúj a szél, olyan a hangja, mint mikor a villamos csikorog a kanyarban. Nagyon szép ilyen magasról messzire nézni. A kilátáson kívül más látványosságok is vannak itt, megnéztük azt a hatalmas gömböt, aminek több, rúd alakú "lába" van, meg nagyon vastag drótkötelek is vannak rajta, látványnak is jó, de igazából az a dolga, hogy földrengés és erős szél esetén egyensúlyban tartsa a tornyot. Sajnos most semmi ilyen esemény nem történt, így a mai izgalom elmaradt. Gondolhatjátok, mennyire sajnálom. Egy teremben le lehetett ülni, és vetítettek egy filmet arról, hogyan épült a torony az első pillanattól kezdve, a vége pedig a szilveszteri tüzijáték volt. Azt a legutóbbit én élőben néztem a torony töviből, remek hangja volt! Aztán mint mindenhol, itt is vannak mindenféle boltok, szép és kevésbé szép cuccokkal. Lefelé kicsit lassabb a lift, egészen negyvenöt másodpercig eltartott, mire lekászálódtunk. Megint ettünk valami tányérban fortyogó finomságot, aztán körülnéztünk egy újabb piacon. Itt is rengeteg olyan őrültséget láttunk, amit otthon el se tudnátok képzelni. Példának itt egy táska, sajnos a társait nem sikerült megörökíteni, mert szigorúan rámszóltak, hogy nem szabad fotózni, pedig bőven lett volna mit.

(Tündi, még mindig nem kell táska?) A nap végén este még sétálgattunk a közeli folyópartnak egy másik részén, amit eddig még nem láttam, az is gyönyörű volt.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.