其實 佛不是佛 你也不是你

Keleti Utazás 東遊記

Ezt a napot elvitte az ördög

2010. február 21. - Ailaoshi

Febr. 19.

A nap úgy kezdődött, hogy megint az eső zuhogására ébredtünk. A különbség csak annyi volt, hogy a tegnapihoz képest még intenzívebben. Baromi hideg volt, és továbbra sem volt melegvizünk. A délelőttöt az ágyban töltöttük, takarók alatt melegedve. Remek, ezért érdemes volt ilyen messzire utazni. Eszti telefonált a gázoskonak, akik Zoli szerint negyedórán belül szállítják a palackot. Eltelt másfél óra, újabb telefon, mi van a gázzal. Közölték, hogy ja, most esik. Aztán végre fél kettő környékén mégiscsak megérkezett a várva-várt gázpalack. Azt hittük, itt a Kánaán, de ez a nap nem erről szólt. Gáz volt, melegvíz mégsem. Így aztán maradt megint a hidegvízben pancsolás. Mivel ma jeles nap van, beszélgetni szerettünk volna Apócával, de ezen a napon természetesen ez sem jött össze. És a reggelinél sikerült repedt bögrét kerítenem a tejnek. Ez tényleg egy ilyen nap. Sebaj, nem hagytuk magunkat, dacolva mindennel, mégiscsak beindultunk a városba. Nem, nem, a mellékelt képen nem a sarkkutató expedíciót látjátok, hanem minket ezen a kellemes Déli szigeten. (Azért vessetek egy pillantást a háttérre is, mégsem mindegy, hogy hol fagyoskodik az ember)

From febr17-20, Kaohsiung

A városban folytatódott a sikerszéria, posta és bank zárva, már egy hete sétáltatjuk a képeslapokat, sehol nem lehet feladni, és a pémzt sem tudom átváltani ittenire. Már késő délután volt, amikor elindultunk hajókázni. Nagyon helyes komppal mentünk át egy szigetre, ahol sok érdekes látnivaló van. Rengeteg bódéban mindenféle finomságokat árulnak, édességeket, ezerféle tengeri herkentyűt, és minden őrültséget. Van ott egy gyönyörűszép templom, alaposan megnézegettük, és a szokásoknak megfelelően füstölőket is gyújtottam. Aztán kisétáltunk a tengerpartra, ekkor már sötétedett. Tengerpart, homok, pálmafák, de nem a prospektusok sablonja szerint, hanem a mai naphoz illően. Azért csak odasétáltam a vízhez, muszáj volt belepancsolnom egy igazi tengerbe az első találkozás alkalmával. Meglepetésemre jó meleg volt a víz. A másik meglepetés az volt, hogy a tenger viszonozta az üdvözlést, és egy váratlan hullám jól körülölelte a bokámat. Megtörtént az ismerkedés. Már sötétben jöttünk visszafelé a komppal, és útközben láttunk a partról fellőtt nagyon szép tüzijátékot. Mivel végetérni látszott a mai pechsorozat, még elmentünk az éjszakai piacra is körülnézni, vásárolni.

Sok bódé, nagy nyüzsgés, vannak jó dolgok, meg kevésbé jók is, és persze őrültségek, mint például a rengeteg agyament maszk.

Vettünk vásárfiákat, nekem néhány meleg ruhadarabot, mert az a kevés, amit otthonról hoztam, már vagy koszos, vagy ami ki van mosva, az az istennek sem szárad tizenöt fokos, nyirkos időben. A napot egy fánkosnál fejeztük be, ahol nagyon-nagyon finomakat ettünk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ketti 2010.03.02. 02:50:44

Hát most hogy megérkeztem Kaohsiungba látom hogy nem viltam elég egyértelmű gáz ügyben és elfelejtettem mondani hogy az elemtartó mindkét oldalát meg kell tisztogatni, akkor lesz szabad folyása az elektronoknak és a szikra begyújtja a gázt ami a kellemes melegvizet eredményezi.

Ailaoshi · http://miraculousmandarin.weebly.com/ 2010.03.02. 10:19:55

@Ketti: Köszönjük szépen, most már okosabbak vagyunk.