其實 佛不是佛 你也不是你

Keleti Utazás 東遊記

Keleti Utazás 東遊記

Halleluja

2008. december 11. - Ailaoshi

Magam is alig hiszem, de megvan, sikerült.

Befejeztem és leadtam a két elmaradt dolgozatot. Nem tudom, mennyire ütik meg a mércét, de pillanatnyilag nem is érdekel nagyon, lényeg, hogy leadtam valamit, időben. Az utolsó nap este tízkor, igen, de még időben.

Mókás belegondolni, hogy a két leadott dolgozatomból az elsőhöz egy évre volt szükségem hogy kiizzadjam  magamból, a másodikhoz meg a határidő kényszerében mindössze négy nap..

Mindegy, most tényleg nem számít más, csak az, hogy ezt végre letudtam. Majd holnap kezdek el gondolkodni azon, hogy az aktuális egyetemi dolgokkal hogy állok, de az agyam ma még képtelen normálisan funkcionálni, kicsit túlpörgettem az elmúlt pár napban.

Sebaj, hétvégén megyek táncolni, és helyrerázom:)

A bejegyzés trackback címe:

https://yizichen.blog.hu/api/trackback/id/tr65817134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása