其實 佛不是佛 你也不是你

Keleti Utazás 東遊記

Keleti Utazás 東遊記

Helyzetjelentés

2008. szeptember 24. - Ailaoshi

Nagyjából félórával ezelőtt itt üldögéltem a gép előtt, és azon tűnődtem, vajon miféle érdekes, izgalmas, tanulságos dolgot fogok legközelebb itt közkinccsé tenni okulásotokra. Akkor még nem gondoltam, milyen közel a megoldás, és milyen távol van attól, amit elképzeltem.

Ugyanis most az a helyzet, hogy bőven elmúlt este 11, nekem holnap korán kell kelnem, mégis tágra nyílt szemmel virítok a gép előtt, és néha egy kétméteres bambuszbottal megcsapkodom a plafont, preventíve. Amúgy meg várom a Péter nevű felmentő sereget.

Azon dolgok egyike, amit az itteni lakásban nem annyira szeretek, csak ez otthon valahogy ritkán jutott a eszembe, az a társbérlet valamiféle élővilággal, akik a vékonyka álmennyezet fölött tanyáznak, és időnként szaladgálni támad kedvük. Ma este is. Na, ilyenkor végképp nem vicces lakótárs nélkül, ugyanis én folyton attól félek, hogy az odafent mászkáló egér, patkány, tarajossül vagy mittudoménmi egyszer csak a nagy viháncolásban átszkakjtja a falemezt, és bepottyan a lakásba, ajándékként a padláson feltehetőleg uralkodó évezredes mocsokkal együtt.De ha ezt nem is teszi, aludni akkor sem igazán tudok tőle.

 Úgyhogy most virrasztok. Ki kell valamit találnom majd ezzel a dologgal.... bárkinek valami jó ötlete?

A bejegyzés trackback címe:

https://yizichen.blog.hu/api/trackback/id/tr44679608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ketti · http://picasaweb.google.co.uk/home 2008.09.25. 03:35:07

Az egyetem környéki kis pizzázónál láttunk vmi patkányriasztót amit a pincérlény lány tett ki amikor egy példány megjelent a kerthelyiségben érdeklődve. jobb mint a méreg....
süti beállítások módosítása